27.05.13

Random.


Hey there :) I just recognized I haven't posted a random post in a long time, so here it is :) Full of pictures and short stories about the last days/weeks, hope you'll enjoy :)



Löa first. Here we go - at Ikea // on our balcony // selfie before work




I had to draw something for Kollektionsgestaltung, drawing works best with some berries and tea :)


Absinthe makes me happy. And I'm the tabletop football queen.


Food. I love food. And if you don't know it yet - I'm eating vegan and gluten-free at the moment. First one is one of my favorites - avocado with soya sauce hmmmmmmm // Florida ice-cream (the bigger one is mine of course) // gluten-free noodles and vegetables


weekend breakfast // birthday cake for Tom // Sunday breakfast


worked hard on my semestermodell but still not finished it ._.


went out for dinner with Jakob


dressed up for a party night


danced all through the night at Sisyphos


had fun in a photo booth with Albert after partying at Sisyphos


got a new tattoo on Saturday


by Jakub Settgast (he works super fast and super clean, it's amazing), now my lady on the foot finally got a beautiful friend




this picture got 199 likes on instagram so far :D


got this super cute texts from my friend Carl, such an ego boost! Can't wait to visit him soon in London :)



That's it for now! Hope you enjoyed this little ride through my past days/weeks :) 



Oh, and don't forget - my giveaway is still online!




Have a good night! x


Kommentare:

  1. schöne fotos!
    du bist richtig hübsch! :)

    Grüsse ♥

    AntwortenLöschen
  2. Wie elegant du auf dem zweiten Bild aussiehst!
    Deine Avocado-Sojasoße-Kombi muss ich unbedingt mal ausprobieren. Ich find, dass es ein bisschen eklig klingt, obwohl ich ja Sushi mit Avocado und Sojasoße mag, aber dann auch nur mit Reis und Seetangblätter.
    Wie hat dir Gatsby denn gefallen?

    Und was bedeuten diese Frauenköpfe? Hab letzten auch ein Mädel mit so einem Tattoo gesehen. Was ist das. :D Hat bestimmt eine Bedeutung, die ich nicht kenne.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh das ist wirklich soooo lecker, du musst es probieren :)


      Den Gatsby fand ich ganz gut, war vor allem geflasht von Tobey Maguire und Leo DiCaprio, wie gut die sind, Wahnsinn. Die Musik war nicht so mein Fall, hat aber trotz allem gepasst. Und naja, es ist eben eine Verfilmung, es war alles irgendwie so "toll" obwohl es das ja eigentlich gar nicht ist.

      Naja, eine total krasse Bedeutung hat es jetzt nicht, es entstammt der Zeit der Seefahrerei wo Seemänner sich schöne Frauen tätowieren ließen als Wegbegleitung und als Zeichen der Sehnsucht nach einem "Hafen" ;) Nun bin ich kein Seefahrer und habe auch keine Sehnsucht nach einem Hafen ^^ aber ich finde die einfach sehr schön, das ist alles :)

      Löschen
  3. Der Wochenmarkt ist ja suuuper! 4 Avocados für 1€ bekommen. yeah yeah, danke für den Tipp! :)

    AntwortenLöschen
  4. Wtf?
    Du bist so hotti hot!
    Bitte heirate mich!

    Lieben Gruß Nadine ;)

    AntwortenLöschen

glitter glitter